Sutemos // 2004.05.25 |
|
ovacijos |
Stiksas // 2004.05.25 |
|
o, gerai :)
|
Dark // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
pritariu:) |
Offbeats // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
ideja nuostabi, tik kodel man balsuoti nebeleidzia? Juk darbeliu daugiau nei tris:( |
GRU // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
man patinka nauja santvarka :)
stipri ranka jauciasi |
net // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
mmmmmdaaa... demokratija vadinasi. nu jusu reikalas. yra ir kitu peidzu. sekmes pukomuko. linkiu tau daug lankytoju...
|
pukomuko // 2004.05.25 |
>> net |
prie ko čia demokratija? |
untitled // 2004.05.25 |
:) |
kažkodėl visi įsitikinę kad artscena propaguoja demokratiją. |
pjanas // 2004.05.25 |
oje ;) |
mano pasiulimas neliko neisgirstas ;) |
Chiudikas // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
zjb naujienos!!! :) |
Chiudikas // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
pjanai, bet tai nebegalesi balsuot pats, dek dar kokia fotke gera :) |
kedute // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
"So toit", kaip sakė olandas su golden memberiu tarpukojy :) |
c4 // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
ajajai o as vat visus savo darbus prasitryniau
oj kaip chujova
cia siaip nesamone betkoks GAIDYS gali prastumti 1 darba ir sekmingai balsuoti
tai koky 10 reikejo daryti
|
vAMPiro // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
огласите вес список об переменах в артсцене.елте пожалуюста |
c4 // 2004.05.25 |
tai koky 10 reikejo daryti |
tai tada vat atsirasstu stimulas norintiems padirbeti kad galetu balsuoti
padaugetu darbu ir tt
o kiti atsikratytu
nu jo dabar tai nieko nekeicia |
gyvybe // 2004.05.25 |
Klausimelis |
Tai kaip dabar bus su Yoshinori_Sunahara?! Kaip gi art.scene be jo (jos) taiklios balsavimo rankos apsieis? Juk tera vienas darbas, ir tas pats foto... |
untitled // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
jeigu adminų taryba nuspręs (arba jei jošis turės pakankamai pinigų juos papirkti), kad jis vertas, tai galės balsuoti ir su vienu darbu arba net jį ir išsitrynęs. |
gyvybe // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
Gal dar galima butu 'ivesti' apribojima: jei balsuoji balu su minuso zenklu, jis uzsiskaitys, jei ir komentuosi? |
untitled // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
sekantis klausimas |
gyvybe // 2004.05.25 |
klausimelis |
Kaip manote, kokie dabar bus maksimalus topu balai? |
pukomuko // 2004.05.25 |
panele gyvybe |
pagyvensim pamatysim ko gi tu taip pergyveni? |
gyvybe // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
zurnalistinis smalsumas klausimu neuzdavineti neleidzia :) |
NIRVANA // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
na ka as galiu pasakyti... Tokiu budu saito tikslas lieka nebeaiskus... Bus daug maziau zmoniu norinciu cia lankytis, siusti savo darbus, arba ziureti kitu.. nes pagal mane, pacio saito prikolas ir yra tame, kad galima ivertinti tau patikusia nuotrauka, kuri kitiem pritarus tampa topu ar tai graziausiu saite esanciu meniniu darbu. Aisku cia ne mano reikalas, bet manau sprendimas levas... Sekmes! |
Linziuz // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
tiesa pasakius ir as kampo nepagavau ,kam cia taip padarytreikejo :/ tarkim ta darbu trynima pagal balus laiko tarpe dar suprantu ,mazdaug norim ,kad darbai geresni butu ,atsijokim nevykelius .. o tai kam cia su tuo balsavimu ???.. as ir manau :sprendimas levas . |
vAMPiro // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
chm... cia mes prversim Sunachara pafotkinti xe xe xe :) |
Linziuz // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
tada visi susoks , ir minusus sudes , neatlaikys pirmos dienos kvotu ir vel negales balsuot .. et .....sistema |
pukomuko // 2004.05.25 |
tadukams blindukams |
už protingą komentavimą galima bus pakliūti į balsuotojų grupę ir neturint darbų.
už debilišką komentavimą ar nepamatuotą minusavimą balsuot negalės ir turintys darbus. |
pukomuko // 2004.05.25 |
>> Linziau |
kas sušoks minusuoti? |
Stiksas // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
aplamai galetu buti maziau balsuojanciu ir daugiau komentuojanciu. O tai labai nesunku pasijaust dideliu meno kritiku su svarbiu balsu |
Linziuz // 2004.05.25 |
pukaimukai >>> |
esi vienas is tu kurie pateko i sara tu kurie be darbu gali dalint balsus ???:))))
o susoks visi nepatenkinti ir pagiezos pilni ,mat tokiu manau nemazai , jos/jo apminusuotu :) |
shiZZla // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
Yes NET nahuj uwol!:}}}}} |
shiZZla // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
Puko na galu gale:P |
Lux // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
siaip gal ir teisingas sprendimas norint sumazinti zmoniu skaiciu. ne vienam gali atsibosti... o kadangi cia ne komercinis projektas nematau jokios problemos jei ne kurie personazai atsifutbolins... bet katutem neplosiu, o tai kolei kas visos naujjienos mane tik nuskriaude :( vienintele fotografija ir ta nebeislaike ribos, o dabar ir balsuoti nebegaliu... |
Nynsen // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
pagal viska tamsta puko negali balsuot :) |
Linziuz // 2004.05.25 |
Nynsen'ai |
pagal viska ,bet jei paskaitysi virsuj , yra tokia privilegijuotu klase,kurie teisyklingai balsuoja , bei komentuoja :))) |
spin // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
valio!jei pats nemoki dirbt, tai ir kito geriau nevertint.m.nors mano darbu ir ner:)bet..geros reformos"__:)) |
NIRVANA // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
Vis dar manau kad tai didziule nesamone... Saitas praranda savo prikola... Pastebejau si saita gal pries savaite ar dvi, ir maniau, kad tai pats idomiausias saitas Lietuvos tinkle.. Dabar vos per kelias valandas jis prarado savo verte =/ gaila... |
enigma // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
ot tai velniava, ir atsitik tu man taip, kai visus savo darbus ištrini ;] |
enigma // 2004.05.25 |
o klausykit |
a jei visi pradės flūdint sceną belekuom (dar baisiau nei dabar), kad afdrug surinks tas tris fotkes? |
onelung // 2004.05.25 |
pukomuko |
pac esi nepamatuotas minusuotojas. tai atimk dabar is saves teise balsuot. |
kuma // 2004.05.25 |
o! |
labai puiku, aš už reformą. :) |
kuma // 2004.05.25 |
o dar šita, |
gal būtų galima padaryti, kad fotografijų pavadinimai neprasidėtų žodžiais "tai va..."? :)) |
Kravitz // 2004.05.25 |
apie valdymo santvarka |
artscenoje - teokratine despotija.
Jei dar kils neaiskumu... |
Kravitz // 2004.05.25 |
|
o reforma liuksusine |
2little4art // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
nors pakolkas nigaliu vaurtinti bet SAUNU! |
dangaus_melyne // 2004.05.25 |
re: balsavimai |
am.. nu čia yra gerai. einu piešt. |
vagiZ // 2004.05.25 |
|
+5 :))) |
Paparaci // 2004.05.26 |
re: balsavimai |
Reforma gera,bet Gyvybes dar geresne mintis(Gal dar galima butu 'ivesti' apribojima: jei balsuoji balu su minuso zenklu, jis uzsiskaitys, jei ir komentuosi?)!!! |
dangaus_melyne // 2004.05.26 |
re: balsavimai |
nea. nu visiška nesąmonė:}}} maždaug.."-5 nes šūdinas darbas" |
ziunglia // 2004.05.26 |
re: balsavimai |
ot verksniu gauja paziesim, jei nepasiteisins - uz$%@im puka ir inicijuosim sekancia reforma. |
vertex // 2004.05.26 |
re: balsavimai |
uhu :) nebegalesiu balsuot.. teks kanors pagammint :) seip mintis nebloga , nors ir suvarzho kai kuriu galimybes .Bet juk jie gales ishsakyti savo bala komentaruose ?? |
pukomuko // 2004.05.26 |
dundulėliai jūs mano |
komentarai skirti komentarams. užrašymas "+2" į komentarą nė iš tolo nepanašu. reikia išsakyti ne savo balą, o savo nuomonę. |
vAMPiro // 2004.05.26 |
re: balsavimai |
:) idealu... |
araki // 2004.05.26 |
re: balsavimai |
super :) dabar jau demokratija - priziurima diktatura.
ale ateme balso teise.. Laiko klausimas kada neteksime ir zodzio laisves ;) heh |
Q // 2004.05.26 |
!!!! DIKTATURA ARTSCENEI !!!! |
nu bl... tai ka man prie kompo veikti dabar? nu tai buvo galima padaryti kad tas vienas darbas bent 2 ar 3 dienas pabutu... juk i muzieju kai eini tai neklausia ar esi isleides koki kompakta ar dalyvaves kokioje parodoje!!! nu keigu as stengiuosi kazka doro nupaisyti bet tai nevisiem patinka tai kuo as kaltas??? reikia duot zmogui bent siektiek laisves!!! |
Keturi // 2004.05.26 |
re: balsavimai |
o man vis atrodo kad shaukshtai jau po pietu |
NeEkspertas // 2004.05.26 |
pabuciuoja |
pukomukui i abu zandus, taipogi elfborn`ui i abi kojas.
*X4 |
pukomuko // 2004.05.26 |
>> Keturi |
man irgi taip atrodo. |
GRU // 2004.05.26 |
o gal |
nereikia visai foto? senus praretinti ir palikti, o nauju nebepriimti?
cia sprendimas. kol galima bus siusti naujus foto darbus tol ir bus problema. |
Kori // 2004.05.26 |
uoj |
na niekad negalėjau pagalvot kad neteksiu balsavimo teisės.. ') |
goebbels // 2004.05.26 |
yayx !! |
kruta reforma! radikali & kardinali & manaw gera labai panasaws kazka pac norejaw pasiulyt.. :]] bet dabar kai balsot nebegali.. kaiptaj neydoooomu... :[
KAS GALIT PASKOLYT FOTIKA??? (reik staigiaj 3 fotkes ispostint..) |
goebbels // 2004.05.26 |
kori |
ce jumei uztai kad anxciaw tik +4 arba +5 visada balsavaj o daba minusus tik kad kali!.. ;]p |
bang // 2004.05.26 |
|
ishjunkit kompjiuterius |
beniTTo // 2004.05.26 |
TAIP~ |
pukomuko imk jauti uz ragu ;)) |
goebbels // 2004.05.26 |
nu paciaj pabajgai.. |
bet kad apsivogelis bizas gali balsuoti tai suteikia konkretaus pikantiskumo naujajaj situacijai.. %] |
pukomuko // 2004.05.26 |
ponaiti biz |
užteks gal jau kietu jaustis? |
euforija // 2004.05.26 |
ishtrink visas fotkes ishtrink |
dar lengviau atsipusi, nebeliks 2 trecdaliu darbu kam ju reikia nesuprantu ?
Geriausia scena mirusi scena.
:)
kaip faina.... |
pukomuko // 2004.05.26 |
ponaiti euforijau |
kur jūs matote apmirimą? po visų šitų represijų artscena kaip skruzdėlynas sujudo :) dabar tik reik susikaupt ir pergyvent dviejų savaičių pereinamąjį laikotarpį, o po to net nepagalvosit, kad galėjo būti kitaip. |
Sutemos // 2004.05.26 |
puko |
butent. |
wikiz // 2004.05.26 |
|
nerealu. Zodziu, vargsai nemenininkai, ateje tik pasiziureti, bus tokia kasta "be nuomones". Et. Ka padarysi. Bent jau virtualai nustos vienas kita vertinti:)
Ka daryti ka daryti, negi reikes ka nors sukrepinti, kad teisiu igauti? Turbut nelabai nemeninko nosiai. Stebesim. |
pukomuko // 2004.05.26 |
nebūkit atlėpausiai |
kokia dar kasta be nuomonės. tam yra komentarai nuomonėms. puikiai veikia. ir darbus kiekvienas gali atsiųsti. verkiat patys nesuprantat ko. |
Offbeats // 2004.05.26 |
PASIKARTOSIU |
...nezhinau kodel, bet man atrodo, kad dauguma chia "dalyvaujanchiu" nera sulauke net sheshioliktojo gimtadienio... SUSITUPEKIT, ir i viska zhvelgsit optimistishkiau ir papraschiau...:D |
wikiz // 2004.05.26 |
|
na, šitoms represijoms pliusų vistiek matau daugiau, nei minusų. *slepiuosiu po savo atlėpusiom ausim, tyliu* |
RavageFang // 2004.05.26 |
:D |
It's sad, so sad.. it's a sad sad situation, and it's getting more and more absurd [Blue] |
MaSSive // 2004.05.27 |
re: balsavimai |
vataiva ir nekitaipva (prisimenant istorija) pagaliau visas tas blogis, kuris intensyviai pradejo plaukti po karunos/kepures incidento, dar labiau ishvieshinusio shi projekta, ishplauks atgal tais pachiais vamzdzhiais. kad tai vyksta, nesunku pastebeti ish nekaikuriu komentaru.
partijai valio |
MaSSive // 2004.05.27 |
nors |
gal dar per anksti dzhiugauti |
Yoshinori_Sunahara // 2004.05.27 |
kalta aplinka |
as nesuprantu kodel esu taip ishskiriamas, tiesiog daugeliu atveju as drasiai ishsakau art scenos mafijos skonio balsa ir tiek:) |
Q // 2004.05.27 |
??? kur teisybe ??? |
savijauta tai chu..va blemba daugiau kaip metus cia viskuo domiesi, rasai balsuoji ir pyst staiga ragai tau... nu blemba jei jau tiek cia isbuvai (o juk yra ir daug daugiau isbuvusiu) tai nemanau kad cia kazkokias nesamones darai ir neesi siaip kazkoks praejunas... kazkokia nesamone... nera logikos man cia tokiame sprendime... ir teisybes...
|
bastoone // 2004.05.27 |
re: balsavimai |
as visus paskutiniuosius pasikeitimus vertinu teigiamai. |
Keturi // 2004.05.27 |
re: balsavimai |
aj siaubas negaliu nu ko joos chia zhliubiat nekurie? nu nenumirsit gi nenubalsave te kur nekur ar papildomai vienos fotkes daugiau per diena neykishe nu. ateisit,pazhiooresit,pakomentuosit ir gerai. joos chia ko susirenkat,zhiooret ar balsuot? Bala galima ir komentare parashyt,jei jau taip knieti.O uzhdraudus balsuot bedarbiam,ishsisprendzhia dalinai ir klonoo problema. otaipvat. |
jogis // 2004.05.27 |
re: balsavimai |
Ne kas. Scena pasuko USA pedomis - kokybiska laisve kai kuriems uz nelaisve kitiems :-). Na kagi, bent jau stimulas prakisti gerus darbus atsirado. |
Linziuz // 2004.05.27 |
yoshi toshi |
tu jau pats kaip mafija :) ju rul :) |
krintanti_zvaigzde // 2004.05.27 |
re: balsavimai |
ko taip pergyveti...siuskit darbus ir viskas tik maziau uz juos balsuos[maziau minusu gausit:PPP] bet vis del to ce ne saito populiarinimas,o atvirksciai. bet ce ne musu "zemieciu" interesu tenkinimo vieta.unia?:))) |
SielojRamu // 2004.05.27 |
pukomuko, persūdei... |
. |
vagiZ // 2004.05.27 |
vaje |
kaip sujudo :) |
bang // 2004.05.27 |
re:sielojramu |
juokaujiturbut ce visi persudo ishskyrus pukomuko |
NIRVANA // 2004.05.27 |
re: balsavimai |
Blin po siu pasikeitimu tikrai niekas nejuda i prieki... Jei kas pastenejot, nuotrauku vis mazeja, ju vertinimai visi eina i minusa.. neee... Nieko gero is to nebus =/ |
Stiksas // 2004.05.27 |
re: balsavimai |
aj, tas tai ner blogai, kad mazeja. Blogai, kad geru nedaugeja. Dar kas gerai, kad komentaru padaugejo.
|
onelung // 2004.05.27 |
re: balsavimai |
i hate u guys
o kaip ir sakiau. pukasminusiukas
bet vistiek balsuoja |
NIRVANA // 2004.05.27 |
re: balsavimai |
nieko tu komenataru nepadaugejo, parasai kazka ne i tema ir tiek... galu gale mazai kas juos paskiau teskaito... pats prikolas ir buvo balsavime... geriau jau padarytu taip, kad saite isviso butu tarkim 100 nuotrauku. Jei kas nors ideda nauja nuotrauka, shimtoji issitrina. Vopsem kai viena ideda, paskutine issitrina. Issitrina ta kuri turi maziausiai tasku surinkus per savaite tarkim... sistema galima tobilint bet kazkas tokio... :) |
kasnors // 2004.05.27 |
re: balsavimai |
nirvana, negi tau dar nedaejo kad perteklius cia nepageidautinas anei vartotoju anei minusu anei fotkiu kitaip tariant tau ce ne maxima |
Q // 2004.05.28 |
!!! VISI LYGUS BET KAI KURIE LYGESNI !!! |
????????? nu taip... o tai kokiu darbu turi ypatingasisi YOSHINORIS kad jis gali balsuoti ?????????
!!!!!!!!!!!!!! gavno cia viskas yra !!!!!!!!!!!!!!!!!
labai faina kai pats isidedi koki darba, keli draugeliai pabalsuoja... kaip smagu tada, nu nerealiai...
|
NIRVANA // 2004.05.28 |
re: balsavimai |
pastebejote, kad sio pokycio metu visi nauji darbai neisbuna ilgiau nei diena? jei jau toks baisus perteklius ir nebera serverio tai jau geriau keisti viso puslapio paskirti o ne daryti tokias nesamones... |
jogis // 2004.05.28 |
to kasnors |
Perteklius ne esme, as maniau kad sitas projektas skirtas jauniems talentingiems zmonems atsiskleist, demokratijos simbolis. O su tokia tvarka tikrai scena situ tiksliu nepasieks... |
Q // 2004.05.28 |
|
nu as irgi taip manau... dabar tai tikrai jokios naudos is sito puslapio... cia kazkas panasaus i smelio deze i kuria is kito kiemo vaikai neileidziami... |
onelung // 2004.05.28 |
re: balsavimai |
siaip jo. manau rimtai pamascius kad cia jau tikrai niekas neleidziami.
yra tie VIPai ir kiti kuriuos tie vipai meto lauk.
labai paprastas sprendimas. jis tinka jei visas sitas vajus ne del servo ribotumo.
padaryt dvi sklitis sceneje. tiems kas jau taip iseina gavo vip statusa ir tiems kas ne.
tegu i ta naujoku ir siaip sudmaliu. dali deda visi kas tik nori ka nori (aisq pagal kategorijas) ir niekas ju netrina tik robotas. bet i vip skyriu jiems kelias uzkirstas. nebent tik komentuot. taciau dabartiniai vipai gali det ir ten ir ten gali balsuot ir ten ir ten. ir dar net gal itakot kam suteikt vip statusa. na karoc paglobot tuos varksiukus. o jei pastebima kad zmogus sh nemala tai draugiskai aptart ir jam suteikt vip statusa. ir zinoma jam tai pranest iskilminga privacia zinute.
manau tada baigtusi bereikalingos diskusijos apie visokius puslapio pointo dingimus.
+ tapimas vipu butu neblogas paskatas kurt geriau.
dar ne vipams ir karteles turetu but zemesnes.
na ir visas kitas sh
gal tikrai vertetu taip padaryt. ka manot? |
Sutemos // 2004.05.28 |
re: balsavimai |
kas chia jus laiko? prie "neteisingo" gyvenimo reikia grudintis nuo pat mazhens. vat |
Sutemos // 2004.05.28 |
+ |
Demokratija - kuomet skirtingu nuomoniu zmones randa bendra sprendima; anarchija - kuomet zmones su skirtingom nuomonem perpjauna vienas kitam gerkles.
Siuo atveju man panasiau viskas i anarchija... todel dabar bus viskas daroma kad sugrishtu demoktratija ir kad vienas kitam netrukdytumem |
Q // 2004.05.28 |
|
nu gal... bet tai kai realiame gyvenime shudai dedasi tai norisi bent cia kazko normalesnio... |
jogis // 2004.05.28 |
Sutemoms |
Labai sutinku su tavo antros zinutes pirma dalim(hehe) ir visai nesutinku su visom kitom. Jei as teisingai supratau scenos tiksla tai nesuprantu ko dabar mafija daro tokias reformas. Jei nesupratau tikslo, prasau paaiskint. Sutemos - "vienas kitam netrukdymas" yra ne demokratija, o abejingumas.
As suprantu kad teisiskai scenos valdzia man ir niekam kitam nera isipareigojusi duoti doze laisves, bet prie gero greit priprantama, sunku atsisakyt :-) |
Alganeshys // 2004.05.28 |
re: balsavimai |
Labai geras sprendimas. Nors ir dingo visi mano darbai (lyg ir buvo praeje keliamus reikalavimus, uzsitraukiau puko rustybe) ir nebegaliu nei pliusuot nei minusuot, bet su laiku manau chebra atsisijos. Ir si reforma bus tik i gera. Nes toks vaizdas, kad paskutiniu metu labai populiarus skaitmeniniai fotikai pasidare. Ir visi kas netingi nufotkine siena ar lempa menininkais pasijaucia. Ir kai pradedi duot "-" uz ta "mena", tai tada kerstas liejasi laisvai. Dabar tas pereinamas periodas kaip kazkas minejo, kuri isgyvens stipriausieji ir istvermingiausieji. Linkiu visiems STIPRYBES! |
Kimberly // 2004.05.28 |
nesamone |
|
NIRVANA // 2004.05.28 |
re: balsavimai |
sutemos, mazai ka ismanai apie anarchija todel patylek kai apie ja nusisneki... |
NIRVANA // 2004.05.28 |
onelung |
Manau gera ideja pasiulei |
krintanti_zvaigzde // 2004.05.28 |
re: balsavimai |
ko mes pergyvenam zmones susikure saita i kuri kisam [arba ne] sawo darbus.tie zmones kaip nuomuotojiai jie mums duoda plota [beje atlygio nepraso] sukure sawo"seima" su jos nariais "jie valo sita teritorija"[ce beje is dainos] mes neturim teises jiem priesintis tex susitaikyti arba...kraustyis kitur...o kur.... vat ir viskas |
NIRVANA // 2004.05.28 |
krintanti_zvaigzde |
o man tai labiau panasu i valstybe, su valdzia, kuria viena dalis yra patenkinta, o kita ne... |
random // 2004.05.29 |
re: balsavimai |
siaip galima leist balsuot visiem. tik va turinciu fotkiu (pagal pukomuko kriterijus) balsas galetu buti svaresnis.. (ta prasme sunkesnis, o ne švaresnis.. :)) |
random // 2004.05.29 |
re: balsavimai |
nu ir paverksiu, kad is mano 7 nuotrauku liko tik 4 :( ajaia.. :D |
giena // 2004.05.29 |
re: balsavimai |
dedamas pliusas prie to/tos, kam atejo si mintis i galva! |
pjanas // 2004.05.29 |
|
man man :) |
kvankst // 2004.05.30 |
re: balsavimai |
nirvana, parodyk man nors viena valstybe, kur visi butu patenkinti valdzia. visiems neitiksi. taciau balsavimu ir darbu siuntimu apribojimas yra labai protinga. o del balsavimu.. kiekvienas galintis turetu pabalsuot. kad ir nuli duot. o cia tik extreme'ai- arba labai plius arba minus... =] |
Stiksas // 2004.05.30 |
re: balsavimai |
su tais balsavimais tai sudetinga, jau balsuodamas foto +2 pasisakai, kad darbas butu ismestas. Man tai visai nera noro ismetineti kazkieno darbus. O -5 tai hmm, irankis zmonems su nepilnavertiskumo kompleksais. Darbas turetu buti visiskai nekokybiskas, kad skirti toki bala, o cia metomasi labai lengvai.
|
kvankst // 2004.05.30 |
re: balsavimai |
heh, tai tada lieka kitas variantas, kuris isvis man labiausiai patinka- komentarai... balsavimas galetu buti "del vaizdo", del visu pakliuvimu i topus ir tt ir pan. o komentarai, manau, reikstu labai daug. jei kiekvienas apsilankantis parasytu po trumputi komentara bent dviem naujiems darbams, butu kazkoks feedback'as (sorry uz angliska zodyna)darbo siuntejui, kuris gali labai daug reiksti. manau, kiekvienam butu idomu suzinoti kodel uz jo darba balsuoja pliusu, minusu, ar is vis kodel simtas zmogenu paziuri darba ir nei bu nei me. juk is dalies del to ir esame cia- kad kazkas ivertintu, gerai ar blogai.. bent jau as =} pasivaidenti "krutu" cia nelabai yra vietos.. |
Stiksas // 2004.05.30 |
re: balsavimai |
Parasyt ivertinima yra daug lengviau nei ka pakomentuot. Jei uz 20 komentaru galima butu ideti viena darba, kaip ir issisprestu problema. O balas yra naudingas, jei suvoki zmogaus vertinimo skale (bet deja, taip retai buna).
|
kvankst // 2004.05.30 |
re: balsavimai |
tai vat kad legviau. bet juk gyvenimas nera toks lengvas.vertinti komentuojant arba komentuoti vertinant arba tiesiog komentuoti (sviestas sviestuotas) duotu pagrinda is tiesu (ne)retoriskai mintyse apmastyti, is kur tie balai lenda.. arba gerai butu kad balsuojant butu privaloma pakomentuot. juk tada galima ne tik is savo klaidu mokytis bet ir is kitu!!! (bla bla bla....) |
pjanas // 2004.05.30 |
[b] [/b] |
o gal tiesiog reiketu ta kartele kur per diena.. numazint ar atidet kuriam laikui.. ;) |
dangaus_melyne // 2004.05.30 |
re: balsavimai |
o gal kas nors nori ledų? |
kvankst // 2004.05.31 |
re: balsavimai |
ok, balsuoti reikia duot daugiau kam. bet nuotrauku yra antpludis. gaila man zmoniuku, kuriu per puse dienos nuotraukos nugrudamos i sona.. gal balsuoti reikia daugiau kam teise suteikt, bet retesni darbu priemima... hm. zinau as cia naujoke ir nieko nesuprantu nesusigaudau ir (gal) per daug lendu. bet norisi.... =) |
pasiutesmumis // 2004.05.31 |
Emm |
Ainu uzhsirashysiu i Photoshopo, corelDravo ir Painto kursus ir pradesiu manipuliuot. Nesinori likt bebalsiu:) Va taip vat ir evoliucionuoja ta musu artscėna. baisiai idomu kas bus toliau. |
smd // 2004.05.31 |
referendumas |
manau labiausiai demokratiska butu, jei pries ivedant reformas butu atsiklausta lankytoju... juk scene skirta visiems zmonems? ar ne?:) ups, suklydau:) |
Anderzak // 2004.05.31 |
|
EI JUS .BEBALSIAI AHAHAHAHAHAHAHAAAA |
pasiutesmumis // 2004.05.31 |
|
Not fany at ol. |
pasiutesmumis // 2004.05.31 |
:P |
Nu nieko smaginkitės balsiai. Tik atsiminkit toki posakį: Kas juokias paskutinis, tas juokias geriausiai. |
Anderzak // 2004.05.31 |
SKELBIMAS: |
nebrangiai parduodu atliekamus darbus |
GRU // 2004.05.31 |
Anderzak |
:)))))) |
pasiutesmumis // 2004.05.31 |
reikia bapkių. |
Brangiai rashau referatus iš statistikos ir projektų valdymo, parduodu termodinamikos laborus. Gal kam reikia šešių metrų špargalkės iš mechanikos? Taupysiu pinigus ir pirksiu darbus iš Anderzako!! |
NIRVANA // 2004.06.01 |
Skelbimas |
Pigiai ir greitai renku textus kompiuterius. Textus siuskite e-mailu :) |
SielojRamu // 2004.06.01 |
Jei jau visi skelbia.. |
as tai galiu nebrangiai patylet. |
bleem // 2004.06.01 |
neblogai cia... |
reforma man patiko, bet topai visai nebesurenka tashku=]]]] bet betkokiu atveju jie bus vertingesni=]]] |
dangaus_melyne // 2004.06.01 |
re: balsavimai |
hm.. o tai be darbų taip ir nesigaus balsuoti? bet čia, tikiuosi, apsauga nuo klonų, right? |
Jurate // 2004.06.01 |
re: balsavimai |
nebematau prasmes ir lankytis cia, nes negaliu balsuot, beto yra ir neteisybes:) yra tokiu balsuojanciu, kurie neturi nei vieno darbelio. na gal ir neivardinsiu... |
vagiZ // 2004.06.02 |
|
ka veikiat? |
goebbels // 2004.06.02 |
o as ivardinsiu ,gal tixliaw bandysiu spet.. |
yoshas gavo balsavimo privilegija del to kad visiskai neturi jumoro jawsmo??.. :] |
Keturi // 2004.06.02 |
|
joshas yra etatinis scenos balsuotojas. darbas,tarpkitko,prakaituotas ir nelengvas.. |
NIRVANA // 2004.06.02 |
re: balsavimai |
anoks cia jau prakaituotas kai jis vien -5 deda visiems... |
kasnors // 2004.06.02 |
re: balsavimai |
nu ir dekuidievui jis o ne koks nususes naujokas |
Anderzak // 2004.06.03 |
re: balsavimai |
ash manu kad Yoshis_su_gitara nors ir niurzglys ,bet pakankamai objiektyvus vyrukas.gerai kad atgavo balsavimo galia. |
gyvybe // 2004.06.03 |
re: balsavimai |
o Yoshi ne mergina? |
goebbels // 2004.06.03 |
as nieko neturiu pries |
kad yosha(s) gali balsuot.. net jei ji ir nemergina.. :]] |
AngelEyes // 2004.06.04 |
re: balsavimai |
nezinau, toks jausmas, kad cia dabar gales rinkti tik "ishrinktieji"... =/ |
Anderzak // 2004.06.04 |
angelishkos akelos |
teise tures balsuoti tie kas bent menka supratima turi apie tai uz ka balsuoja. tu gi nelkausinesi santechniko apie urologija,nors abudu jie po shudus knisasi |
Yoshinori_Sunahara // 2004.06.04 |
re: balsavimai |
achiu achiu |
ziunglia // 2004.06.04 |
NU SHAKES |
tai tipo tu kurie nebegali balsai ir is praeities susinaikino? IR DEL TO MANO DARBAI PRAPUOLE KAJKURIE??? nu nesamone. nauji istatymai negalioja atgal. blin valdyt kad ir maza virtualia bendruomene tai ne suns pypa grauzt.supykau |
dangaus_melyne // 2004.06.04 |
re: balsavimai |
kad nenusinaikino. taigi pakilo vidurkis būtinas. |
kate // 2004.06.06 |
daba sefs paaiskink |
kodel balsuoja tie, kas neturi darbu? aiskiai ir tiesiai. aciu
|
NIRVANA // 2004.06.07 |
re: balsavimai |
Vopsem totali nesamone... |
Anderzak // 2004.06.07 |
re: balsavimai |
pukomuko kaip tikras Pinocetas stengiasi ,kad artscene butu ne tik lankoma ,bet ir ziurima, ir shitos naujosios priemones tik jums patiems i nauda,nes be ju ,po metu scene butu virtusi visishku nuliu, patys pabegtumet ish jos.- nors ir truputi paveluotos bet visdelto teisingos priemones buvo ivestos IR SHA MAN ,KAD DAUGIAU NEGIRDECIAU!!!! dirbkite stenkites ir viskas bus jusu valioje, |
jogis // 2004.06.09 |
re: balsavimai |
Man sitie visi dalykai primena kompiuterini zaidima, kai reikia surinkt kazkiek tasku kad pereit i kita lygi - gal ir gerai kad paspardo - is vietos pajudina. Negraziai "mafija" daro suteikdama balsavimo teise nekurejams.Yoshi, gavai teise tai nauokis ja pagarbiai - pakomentuok ir gerai pagalvok pries balsuodamas. Laikas visiem suprasti kad vierchai deja ant visu ir turi teise savivaliauti, todel kurkim ir tiek! |
butybe // 2004.06.09 |
|
jog> yoshinori ne nekurejes buvo labej pujkiu nuotrauku |
NeEkspertas // 2004.06.09 |
jo! |
Yoshiui einamu momentu paminkla stato kaune salia maironiaus! |
onelung // 2004.06.11 |
pukomuko |
zinai tenka pripazint kad tavo sistema patyre fiasko. foto antpludis dar didesnis ir jos niekur nedingsta. o kitu darbu dar mazesnis net rodos. ir fotkintoju dar daugiau. zinai manau metas foto det ackirai visai. ackiras topos ackiras naujausiu listas. visai ackiai nes jau balaganas visiskas. tikrai nervas ima kai ateini paziuret kurybos tenka filtruot is visokios publicistikos ir kito sh. dabar geros foto jau visai retai pasitaiko. aina kaip nuo konveerio.
SUTEIKIM AUTONOMIJA FOTKEM!!!
manau ir jie patys to noretu tie fotkintojai. |
pukomuko // 2004.06.11 |
>> onelung |
tu esi didysis fiasko :) |
onelung // 2004.06.11 |
pukomuko |
ko cia prasivardziuoji. gedos turetum. vienas labai protingas ir gerbiamas zmogus man syki pasake: durnas pamokytas pyxta. protingas - paklauso |
limon // 2004.06.14 |
onelung |
kada filosofas rodo i dangu,durnius ziuri i pirshta. |
jogis // 2004.06.21 |
limon :-) |
tiesiog jaunuju filosofu klubas |
vaska // 2004.06.22 |
re: balsavimai |
Jo. uzsiterse sitas reikalas. Gaila, darbus issitryniau-tokia teise praradau. Tikrai buciau palikes ta viena. Pukomuko-gabus vaikis-gudriai sugalvojo.Taip sakant:ka tu supranti, jei pats nemoki (logikos yra). Gal tikrai kazkas pasikeis.O gal ne. Nepabandysi-nepamatysi. Pukomuko-nesustok pakeleje-sugalvok dar painiau, kad visi durni atkristu. (jauciu kad jau pats atkrentu) Ypac patiko:"...vieną darbą arba tris fotografijas". Ir sugalvok tu man toki santyki: viens prie triju. Pasirodo kuryboj matematika veikia. Nors fiziskai tikrai lengviau fotografuot. |
onelung // 2004.06.29 |
re: balsavimai |
ale man juokas ima kai tu foto vis daugiau ir daugiau :D |
limon // 2004.07.07 |
jogi |
tai buvo citata,nasistebiu kad tu, fotografe, to nesupratai. |
pjanas // 2004.07.12 |
re: balsavimai |
:D kaip cia isdzidziai limons - "tu, fotografe.." ;))) |
meile // 2004.08.10 |
re: balsavimai - man nesvarbu |
kaip ir kas cia vyksta... bet kakm nepatika skelbkite maista ir visai nebalsuokite :))))) nekomentuokite, lyg jusu nebutu :)))) |
Sunstep // 2004.09.14 |
re: balsavimai |
gaila dar negaliu balsuoti, bet gal ir gerai juk kontroliojamas menas , a ne? |
Alumegis // 2004.09.21 |
re: balsavimai |
As manau kad tokia balsavimo sistema yra nebloga. Vienintelis is mano puses pasiulymas butu toks: skiriant maximalius ir minimalius ivertinimus (pvz -5,-4,4,5) turetu buti privalomas bent minimalus paaiskinimas kuom darbas patiko ar nepatiko. Nes isivazduoju pradedantiems zmonems yra sunku suprasti kodel jo darba nuvertino ir tuo paciu stabdo autoriaus tobulejima. O dar jeigu pazaidus su tikimybiu teorija balus suvedus i pasiskirstymo f-ja, uz tam tikro nuokrypio nuo vidurkio butu privalomas komentas. Manau tokia istema pristabdytu ne objektyvu vertinima susijusi su kolegiskai ar priesiskai nusiteikusiais vertinintojais. Jei ka nors sudomino prasau kreiptis asmeniskai del tikslesnio algoritmo pasiulymo.
Aciu uz demesi. |
SMelynai // 2004.10.17 |
|
Įtariu, kad minimalus paaiškinimas prie -5 būtų "nesąmonė", o prie +5 "liuks"... Man atrodo, scenes senbuviai, sugebantys kurti, tuoj atgaus visas savo teises tiek balsuoti, tiek dėti 3 fotkes... O jei norite būti tik teisėjai ir kritikai, tai pagalvokite dar katą- ko Jums čia reikėjo, kai atėjote? Argi balsuoti?!
|
saulute // 2004.10.29 |
re: balsavimai |
visai blogai kad idejes savo darba uz ji negali balsuoti, fu! |
european // 2004.11.07 |
re: balsavimai |
saulute, cia turbut pajuokavai?? sutinku su Alumegiu, kad reiketu komentaru (galima ir be algoritmu), o tik prie +5 ar -5. Smelynai, ir vienas zodis - komentaras! Jau gali paklaust 'kodel, nesamone' ir pan, o ne tik tylus skaiciai butu. |
QZA // 2004.12.10 |
saulute |
...fu. :) |
QZA // 2004.12.10 |
re: balsavimai |
....saulute galetu nepatingeti ir ka nors ideti ;) |
agnoshka // 2005.01.11 |
re: balsavimai |
draugai uz draugus ir nieko naujo |
begemotc // 2005.01.15 |
re: balsavimai |
savsiem nesamone :) |
hexas // 2005.01.30 |
re: balsavimai |
nepyksiu :D |
bonbonke // 2005.02.25 |
re: balsavimai |
nesamone.... juk taip susidaro visiskai nelygios teises... be to cia isviso balsavimas yra kazkokia klaida. savi uz savus... |
PJ // 2005.03.01 |
re: balsavimai |
Lauxiu Balsuoti |
Disney // 2005.03.08 |
re: balsavimai |
mano darbas jau savaite, o balsuot negaliu........ |
jazzus // 2005.03.09 |
re: balsavimai |
hmmm...tiesa sakant naujoves nekokios asmenishkay man...kadangi meno formos kuri arciausiai sirdies i saita nesudesi nebelieka prasmes...nes visay gera kai gali ivertinti vertus darbus ir skirta minusa visishkam sh...trumpai tariant nebelieka kritiku vaidmesns(expertu:)) |
ZIPPhead // 2005.03.10 |
re: balsavimai |
sakyčiau mmm... neliko sistemos visai... |
ARTerija // 2005.04.05 |
re: balsavimai |
manau reiktu tikrai padaryti taip, kad jei balsuoji minusais, tai bent pasakyt kodel.. idomu ir naudinga yra kritika. |
OrcOrda // 2005.04.22 |
re: balsavimai |
kodiel kiti balsuoja o neturi nej vieno piesinio idieje? |
virtualbeauty // 2005.04.27 |
re: balsavimai |
niu as ir nesuprantu,kodel neleidzia balsuot:( ?maximuma duociau:) |
edgaras2 // 2005.05.03 |
re: balsavimai |
tie, kurie gales balsuoti, sudes minusus ir isleks is balsuoti galinciu saraso. O jei taip atsitiks su visais? Tada niekas negales balsuoti ir visoks slamstas issilaikys ilgiau nei savaite. Ir tai vadinate piesiniu atranka? |
______ // 2005.05.21 |
edgarai2, |
cia yr mafija, todel visad bus, kas turi balsuot. pazek, yra tokiu zmogystu, kurios balsuoja, nors turi 0 darbu. a kode? matai, cia toks geopolitinis reiskinys, kaip asmenine pukomuko galerija. jis pasikviecia draugus ir duoda jiems nemokamai po galerija vaisktinet. o jeigu tu irgi nori pasivaiksiciot, turi visai galerijai parodyt, kad ne is dyko buvimo tu cia, t.y., kad uz vaiksciojima atsilyginsi savo darbu ekspozicija. nors siaip tai tu cia kabini savo pagamintus atvaizdus, kad patenkintum savo egocentrizma . |
vidus // 2005.07.29 |
re: balsavimai |
pritariu onelung - įvesti lygas kaip futbole, tuo labiau, kad viešoj bibliotekoj visos knygos apsitrina... |
AVW2 // 2005.08.31 |
re: balsavimai |
jo jo...taisykles...taisykles....vel taisykles..... |
renzo // 2005.11.09 |
re: balsavimai |
Manau, kad daugiau komentaru reik. Jiems daugiau privilegiju.Geriau juos skaityt, gauti kritika nei balais maivytis. Kas ta fotografija balais....visviena viskas per kompa skaitmeniniu "barbelu" pareina:) Grieztumas siaurina skyle! o per maza skylute -beveik vienodi smelio gabalekai krenta.Kam tas panasumas, kad ir ...stiprus.Liks saitas saitui....Manau, kad nevykeliai galetu likti gilioje uodegoje, o ne trinami. Nebent servus -nervus:) |
rest_in_peace // 2006.01.18 |
re: balsavimai |
butu geriau jeigu fotografijos dydi padidintumete. daugiau darbu galima butu ideti. o dbr geri darbai, tik perdideli |
AVW2 // 2006.02.10 |
re: balsavimai |
:D ura....... |
josephin // 2006.02.10 |
re: balsavimai |
Kad ir kaip nemalonu netekti 3 nuotrauku, bet tikriausiai teks labiau pasistenkti.. sujudimas pas jus tai cia juodas..visi putojasi kiek tik gali..bereikalo..sau kenkiat..juk niekas nepasikeis.. :)
nujauciu kai mano darbas gaus pliusa, reiks svesti, lyg diploma gavus..atsiraas lycna proga:) |
liutas009 // 2006.02.21 |
re: balsavimai |
kad kazkokie vaikezai dabare specialiai nubalsuoja gerus darbus i minusa.ner tvarkos |
petriuxs // 2006.02.25 |
re: balsavimai |
skaiciuojant po kiek laiko galesiu balsuot apskaiciavau kad Dievo nera.
Zalgiris |
ratboy // 2006.05.10 |
re: balsavimai |
kas jau kas bet didieji art.sceno kritikai tai papeze yra. jai jau geras kritikas, tai manau jis ishsakys savo nuomone ne balais, o protingais patarimais, kolkas vaikai ir toliau zaidziam pliusais - minusais. |
Papiciulo // 2006.05.13 |
re: balsavimai |
neidomu :( ................. :S |
PauZak // 2006.05.17 |
laikas eina taip leeeee--taaaaaaiiiyyy... |
ot... dabar tai stabylno ajsiu prisigert |
hanibale // 2006.07.11 |
re: balsavimai |
keistai.. -5 ir jokio paaishkinimo |
wacko // 2006.08.21 |
re: balsavimai |
tokia tvarka butu liuks, jei neatsirastu tokiu isskirtiniu zmoniu kurie visad be komentaru paraso minusa arba nuli taip krenta balas ir darba istrina reiktu labiau pagrysti kodel toki balsa duoda, kas patiko/nepatiko tame darbe |
TavosAzhine // 2006.08.29 |
re: balsavimai |
labai okaij sprendimas. tik vat noretusi, kad paaiskintu, kodel zmones deda minusus, juk kritika skatina tobulejima, ypac jei ta kritika issakoma, o ne paliekama susiproteti paciam autoriui. asmenine patirtis: idejau darba (zinau kad jis nera super, na tiesiog is sportinio intereso, kad pakomentuotu, ka blogai darau, bet, deja, sokau i afigiena minusa, o komentaru nulis) |
Aidairi // 2006.09.11 |
re: balsavimai |
niu jo... dauguma mano, kad parašys minusą ir tipo pats susiprasi kas blogai.. o negalima taip padaryt, kad tik parašęs komentarą gali balsuot? a? va, tuomet būtų fain.. |
tikraine // 2006.09.17 |
re: balsavimai |
gudras sprendimas! |
POISONyte // 2006.09.18 |
re: balsavimai |
Nu ka, laukiam savaite :) |
pliurza // 2006.10.13 |
re: balsavimai |
nesamone, daba visus jauniklius kankins ir des minusus |
Miriam // 2006.10.13 |
re: balsavimai |
ė nu, kas nors paaiškinkit man, kaip gali už mano darbą balsuot tas, kuris darbų neturi, o aš turiu, bet negaliu? nu gerai, žinau, kodėl aš negaliu, bet kodėl kiti gali? ir kodėl taip sėkmingai čia veikia "visi prieš vieną" principas? Vienas kietesnis numeta minus penkis, tada ir kiti... |
NosferatuSS // 2006.10.17 |
re: balsavimai |
Pritariu
|
Piestas // 2006.11.02 |
re: balsavimai |
ooo... padlaiziu kiek uzveze.. geda man del jusu!! |
ehe // 2006.11.20 |
re: balsavimai |
sava chebrytė veikia tiesa...vieni už kitus, vieni su kitais...taip ir verda savose sultyse... |
ehe // 2006.11.20 |
re: balsavimai |
taaaip....pavaikščiojau, pažiūrėjau, paskaitinėjau...tikrai susidaro toks įspūdis, kad administratorius ir jo draugai, pažįstami, giminės yra patys didžiausi ekspertai visame kame :))....gal taip ir turi būti : (adminas valdo) :)). Galima tik palinkėti naujiesiems bandytojams kuo labiau patikti "administratoriams"...sėkmės |
Extasic // 2006.12.11 |
re: balsavimai |
Darbą arba 3 fotografijas? Fotografija kodėl taip nužeminama?:> |
menulio_vaikas // 2007.02.01 |
re: balsavimai |
oplia, tai tau, o as taip norejau kurnors prabalsjuoti :) Na kagi, lauksim savaite :) BTW, tikrai, kuo fotografija prastesne uz visa kita media? pasipiktinima sukeliantis pareiskimas. |
menulio_vaikas // 2007.02.01 |
re: balsavimai |
BTW, ne, nu baikit baerius, ir kodel negaliu antro darbo deti?? Rasyk.lt #2? Kodel tiesiog nepervadinti to paisyk.lt ir nesujungti dvieju prastu projektu i viena? Aciu, as renkuosi DA verciau, ten normalesnis reikalas. |
menulio_vaikas // 2007.02.01 |
re: balsavimai |
nu ok, suprantu, vietos gal truksta ar panasiai, nu bet padariau as 7 fotografiju cikla, ka tada man daryti? savaite uztruktu toki reikala sudeti. oi, negerai... |
Bungalo // 2007.02.15 |
re: balsavimai |
Matau visam sitame tik viena blogybe: tie pliusai ir minusai tiesiog siaip sau, be jokiu komentaru... Aisq jie niekam nerupi, bet siaip smagu butu kartais zinot vertinimo motyvacija. |
zaule // 2007.03.15 |
re: balsavimai |
Sutinku su naujom taisyklėm ir Bungalo nuomone dėl motyvacijos. Bet kaip sužinot tą motyvaciją? Ko gero ne taip paprasta padaryt, kad nebūtų galima balsuot pirma nepakomentavus? O gal įmanoma? |
Todayer // 2007.03.30 |
re: balsavimai |
Nice work!!! Love it! |
Delfina // 2007.04.05 |
re: balsavimai |
naujokam bewejk be sancu prasimust...vieni minusai...o uz ka?uz tai kad naujokas.. |
Zu // 2007.05.15 |
re: balsavimai |
Viskas normaliai... Kai pats nieko neturi, už ką balsuot galima- tai tada, aišku, lengva ranka ir kitiem blogus balus dalini. Taip geriau. :) |
mindeh // 2007.05.18 |
re: balsavimai |
hmm... kaip naujokas ish pradzhiu buvau nusivyles... bet ish kitos puses skatina ne shiaip koki crapa det o tobulet... (jei sukandi dantis ir sugebi priimti kritika) nors kartais vertinimai labai buna priestaringi vienam labai shudas kitam ne... t.y. atrodo kad balus delioja shiaip vos ne random... nzhn... (kaip Delfina pasake kartais atrodo gauni minusus uzh tai kad esi naujokas) nu pagyvensim pamatysim...
|
Ausraa // 2007.06.07 |
re: balsavimai |
ech... o maniau, kad geresnė bus svetainė... :( Na, ką gi- toks jau svetainės tikslas- komentuoti ir balsuoti. Mane papiktino, kad lietuviškoje svetainėje rusiški rašmenys. Ei, vAMPiro, tu ne Rusijoj! |
wincento // 2007.09.05 |
re: balsavimai |
Gal sumažės nekultūringų svetainės lankytojų?.. |
skaitmena_muilingoji // 2007.10.26 |
Pastebėjau klaidą |
kažkodėl nebegaliu balsuoti. |
niekelis_spirgelis // 2008.01.24 |
re: balsavimai |
na gal ir ne visiskas 'nonsensas absoliutas',bet mazai ka gelbsti tokia sistema..balsuotojo teise turetu tureti tik profikai,tai zm gyvenantys tuo ka daro.su nemenka patirtim.,o ne vargseliukai varsketukai megejai hobikai.tada scenei but I ka paziuret,nereiktu knistis tarp siuksliuku.na gi sugrieztinkim balsuotoju teises..tvarkos!tvarkos!! |
Dziumdziumas // 2008.06.12 |
re: balsavimai |
nu ok bet tada isjunkit ta 18 val. laiko tarpa jei nori idet daugiau darbu iskart tai leikit kiek norim. |
Jocius // 2008.06.27 |
re: balsavimai |
BBD AS ANT ADMINU CBB VISI ! |
G_intaryt_e // 2008.07.11 |
re: balsavimai |
as nesenai atradau sita puslapi, idejau darba, ir visa savaite laukt turesiu kol galesiu balsuot??? nu nieko tokio;) gal ir gera ideja :) |
life_less // 2008.08.14 |
re: balsavimai |
kaip ideti darba,siaubas kaskoks ar as nesuprantu ko bet nerandu pro kur man ji idet?:( |
klinkuklanku // 2008.08.31 |
re: balsavimai |
teisingai, tik dar butu gerai, jei ivestumet - komentaru privalomuma uz neigiamus balsus. o ne vien - "prasta kompozicija" |
dievobaimingas // 2008.09.30 |
re: balsavimai |
pastaruoju metu pastebejau tai kad vertina ir zmones siuo metu neturintys darbu. nzn koks sistemos veikimo principas bet tai atrodo gan keistai. Skaitydamas "nuo šiandien balsuoti gali tik dalyviai turintys nors vieną darbą arba tris fotografijas." suprantu jog ten turi buti darbas, taciau uzejus pas kaip kuriuos vartotojus darbu nera, o vertinti jie gali. Ar taip ir turi buti? |
real // 2009.04.04 |
re: balsavimai |
pas mane yra 10 darbu ir negaliu balsuoti, ar tai normalu? nes kitaip kokia prasme tu balu kada neturintys darbu balsuoja, o turintys negali balsuoti, nesamone kazkokiatai. |
Twister // 2009.08.28 |
re: balsavimai |
man balsas nk nereiskia svarbu komentarai ir kritika yra pasimokyt galesiu:) nebukit skaiciu vergai |
Akmuo // 2015.03.05 |
re: balsavimai |
Ar čia yr "Dead End ?" |