Wirelless // 2007.09.24 19:42 |
Sokant aplink 3ds Maxa |
As esu senas vilkas Z-Brushe ir Lightwave. Dabar darbe prisireike pataisyti pora modeliu naudojant 3Ds Maxa. Siaip man Maxas tai labai patinka. VRay - valdo.
Na, bet problema tai ne tame, ogi niekaip neikertu modelinimo savybiu, nekalbant apie shortkutus, ziauriai skiriasi nei Lightwave. Pvz., nu niekaip neina sukurti naujo poligono is tasku (Lightwave pasizymi norimus taskus ir spaudi P ) 3Ds maxe taskai vadinasi vertex ir niekaip nerandu kaip padaryti poligona is vertex. Dar -reikia sujugti 2 poligonus, kad 2 krastines eitu is to pacio pointo - niekaip. (Lightwave Ctrl+W) Naudojau Weld ir Connect . Pavargau 2 diena sedeti, ziureti tutorialus ir ismoksi viska kitka, bet nemoketi tokiu paprastu dalyku.
Padekit, ka? Aciu! |
Wirelless // 2007.09.25 19:37 |
Issiaiskinau |
Weld Vertex neveikia, kai norima suWeldinti 2 vertexus, kurie po Weldo taptu 1 poligonu! Tai yra 3Ds max'as nepadaro is 2 poligonu - 1 , kai Vertexu tos pacios koordinates. :) Z-Brushe taip nera.
Bet kaip is Vertexu padaryti poligona - nesuprantu.. Padekit, a? |
Wirelless // 2007.09.26 16:48 |
Re: Sokant aplink 3ds Maxa |
nezinau net skaitit nesinori kas cia parasyta |
Wirelless // 2007.09.27 18:33 |
To |
Nina nebutina komentuot vien delto, kad primint, kad tu vis dar cia
Wirelless, maxe viskas eina per modifikatorius ir vertexai, ir line ir face ir t.t (kasliecia poly modelinga) Nori poligono? creatini plane ir bus tau poligonas, uzsimeti modifikatoriu "edidabel poly" ir darai ka nori ir kaip nori, pasiieskok butent tutorialu skyrtu modeliavimui su edit/edidabel poly
www.render.ru/books/show_book.php?book_id=241 www.youtube.com/watch?v=NzaNoQc7wGM
|
Wirelless // 2007.11.28 18:42 |
Re: Sokant aplink 3ds Maxa |
arba importuok is lwo formato http://gfxworld.org/plugins/point_oven.html |